Ik heb op 26-09-2016 18:58 voor mijn dochter een winter jas besteld
26-09-2016 I-1235817 Bestelling 14613 op https://modegram.luondo.nl/nl Eenmalige aankoop € 45,90
bij deze firma (MODEGRAM) Jas is gelijk betaald met IDeal.Daarna is de jas wel aan gekomen .Moet wel zeggen... Lees meer
jas besteld en betaald maar niks onvangen
en niemand bereikbaar Lees meer
Ik heb een winterjas besteld en betaald maar nog niets ontvangen, krijg ook geen respons op wats-app of email.
Lees meer
29 september 2016 heb ik een bestelling gedaan bij modegram een winterjas. Bij het uitpakken zag ik echter al gelijk dat deze veel te groot was dus die heb ik retour terug verzonden. 4 oktober 2016 is deze aangekomen bij... Lees meer
Ten eerste heb ik 2 jassen besteld op afterpay, ik heb er 1 ontvangen en direct teruggestuurd want ik was niet tevreden. Ten tweede wacht ik al 2 maanden op de 2e jas!
Ten derde willen jullie mij nu een rekening... Lees meer
Op 7 september een jas besteld. Na
3 weken heb ik nog geen jas gezien. Heb een paar keer een bericht gestuurd naar het bedrijf en op fb maar geen reactie. Na nog een paar berichten eindelijk antwoord en zeggen ze... Lees meer
Jas besteld op 5 augustus, op mail, facebook, privé bericht facebook, telefoon geen reactie en ook geen jas! Gelukkig afterpay aangeklikt dus geen geld kwijt, maar heel veel mensen wel! Alle slechte reviews op facebook worden verwijderd en de persoon... Lees meer
Goedendag,
Afgelopen vrijdag 16 september heb ik geprobeerd een jas te retourneren naar modegram
Bij het postkantoor was het adres niet bekend. Daarop heb ik vervolgens gebeld op 0629189852, zo ook vandaag weer.
Vrijdag heb ik ingesproken met het verzoek of zij ... Lees meer
ik had een jas besteld, deze was te groot dus wilde hem retour doen met de vraag voor een kleinere maat. Het moest naar het adres virulyweg maar dit bleek niet te kloppen. Dus naar het andere adres verstuurd. gelijk... Lees meer
Op 17 april 2016, schoenen besteld bij Modegram en deze direct betaald met Ideal.
Op 2 mei 2016, een mail gestuurd. Op 3 mei 2016, via facebook en via een contactformulier via hun website, vraag gesteld over wanneer deze schoenen geleverd... Lees meer