Klacht: Mocht niet mee reizen!!!!

op 22 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Donderdag avond was ik klaar met werken wegens een kapotte auto nu was ik met de bus gereisd naar mijn werk in de avond moest ik weer naar huis wilde weer betalen maar mocht niet mee want ik moest persee met de pin betalen slaat nergens op wat voor domme regel is dat ik moest lopen na huis na mijn werk was ik kapot moe kwart voor 10 lopend na huis vanuit de stad!!!!!

Vroeger nu niet domme gedoe en andere stads bussen kun je wel betalen vreemd gedoe

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 maanden geleden - Beste Kamii, Wat jammer om te lezen dat je naar huis moest lopen. Ik wil graag even met je meekijken maar kun je dan iets meer informatie geven? - Om welke buslijn gaat het? - Hoe laat en bij welke halte stond je te wachten? - In welke richting wilde je reizen? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 09:53 geantwoord

Beste Kamii,

Bedankt voor de toelichting. Per 1 maart 2017 kun je alleen nog cashloos betalen na 19:00 uur in de stadsbussen in Breda en Den Bosch. Op de stadsbussen in Tilburg is dit al sinds 1 oktober 2016. Na 19:00 uur betaal je met je OV-chipkaart, pin of contactloos. Ook kun je een e-ticket aanschaffen of een kaartje kopen in de voorverkoop bij de Arriva Store. De proef is ook geldig op buslijn 2 van Hoge Vucht via CS naar Haagse Beemden en vice versa. Meer informatie over het cashloos betalen kun je hier: https://www.arriva.nl/a/betaalgemak/nieuwe-betaalmogelijkheden-in-brabant.htm lezen.

Excuses voor het ervaren ongemak!

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 22 september 2017 om 09:55 geantwoord

Allemaal domme nieuwe regels!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Kamii