Klacht: mobile airco

op 27 mei 2020 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

vandaag 27 mei zou de actie ingaan van de mobile airco, het is voor mij 25 minuten rijden voor de dichts bij zijnde action stond voor de deur te wachten en eenmaal binnen waren er hellemaal geen airco’s ook de vracht die net aangekomen was had er 0 mee.
ik vind dit erg vervelend je bent al je benzine en tijd kwijt en nog niets alleen maar geld gekost ook nog voor de parking.
het is toch te gek voor woorden dat je een folder met aanbiedingen in de bus doet en er niets is belachelijk.
lang leve online bestellingen..

als er een product in de aanbieding is en het is er niet zou ik het normaal vinden dat ze de moeite eens zouden nemen om je naam en telnr te noteren als het product er ooit komt even een berichtje sturen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw,Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden.Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com.Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeeuws vlaanderen