Klacht: Mobiele telfoon

op 03 juli 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon weggebracht naar de kpn winkel omdat hij steeds uit viel mijn Samsung s5.werdt op gestuurd naar de fabriek 3 weken later klaar heb hem 1 dag gehad het probleem was erger geworden weer opgestuurd weer 3 weken weg toen weer gekregen na 1 dag was mijn accu kapot moest hem 4 keer per dag opladen worst hij weer op gestuurd

Gewenste Oplossing:

Als hij een keer normaal worst gemaakt ik vind dit niet normaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon vos 1977