Klacht: Mobiele telefoon samsung 7 s edge

op 26 oktober 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Hallo,

Ik heb afgelopen zomer een samsung s 7 edge gekocht bij mijn provider kpn. Daarvoor had ik ook alleen maar samsung omdat ik daar erg tevreden over was. Die ik afgelopen zomer contant heb betaald € 628,00 was naar 3 weken stuk ( ze noemde dat een vastloper, ik vroeg of deze niet gewoon omgeruild kon worden voor een andere. Nee dat kon niet. Was nl 3 weken na aanschaf. Als het 2 weken zou zijn dat hadden ze het zo kunnen omruilen zeiden de medewerkers van kpn winkel in Almere. Maar na 3 weken niet meer. Dat was de afspraak die kpn heeft met Samsung. Wat ik overigens belachelijk vindt . Vervolgens mobiel ter reparatie ingenomen en na 2 weken weer terug met de melding. Hij werkt weer meneer,het was inderdaad een vastloper. Nu inmiddels 4 maanden verder,en in die 4 maanden. Al 16 x een vastloper gehad. Klantenservice kpn 1200 contact opgenomen ook daar uitleg gegeven kreeg een tip hoe dat is op te lossen, ik moest aan en uit knop tegelijkertijd met de knop van volume zacht zetten 30 seconden ingedrukt houden dan zou het weer moeten werken, en dat is ook het geval. Maar heb dit nu en dat is niet overdreven 25 x gedaan ja 25 x een vastloper in 4 maanden voor een toestel van 628 euro. En de laatste tijden omdat ik het dan weer alles moet activeren ook dat werkt nu niet meer soepeltjes. Graag neem mijn klacht serieus op. Ik noem dat DE KRACHT VAN DE KLACHT.

Wanneer ik tevreden ben: dat vraagt u mij, ik wil serieus genomen worden .

Ik wil dat u de winkel kpn, of mij een oprechte mail stuurt dan ik een nieuwe toestel krijg, zoals ik die gekocht heb de kpn winkel tbv € 628,00

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door December2018