Klacht: mobiele telefoon

op 02 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ben nu al meer dan een maand bezig om 2 van mijn zakelijke telefoons goed aan het werk te krijgen. Ze hadden buiten de wifi geen bereik op het mobiele datanetwerk. Eerst werd er gezegd dat het aan de iPhone lag. Dus apple gebeld(3 keer). Op advies van apple mijn simkaart welk in het zelfde abonnement zit in die telefoon en dan doen hij het wel.
Weer gebeld, nieuwe simkaartjes gekregen, waar ik ook 3 keer voor heb moeten bellen daar ze daar ook steeds fouten mee gemaakt hebben en nog geen bereik. Ben nu meer dan een maand en eindeloze gesprekken met ziggo verder en het probleem is nog niet verholpen. krijg nog steeds ……………Moet zelf telkens bellen ook al hebben ze mijn probleem niet opgelost. Hang ik weer een 3 kwartier in de wacht Als zakelijke klant verwacht ik toch dat ze zelf eens terugbellen als ze met de collega hebben overlegd.Internet activeren niet mogelijk. PDP identiteit niet geaccepteerd.

Als het verholpen is. Betaal netjes mijn rekeningen waar ik geen goede service voor krijg.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lizzy2002