Klacht: Mobiel nummer niet te veranderen via mijn ING

Jeroen2 op 24 februari 2016 over ING in de categorie Banken

Ik kan niet via de app of via de webpagina van mijn ING mijn mobiel nummer veranderen, terwijl dit vroeger gewoon kon door een TAN code op de oude en nieuwe mobiel nummer aan te vragen.
Ik zou nu blijkbaar naar een kantoor van de ING moeten en die zitten tegenwoordig met het sluiten van vestigingen niet meer om de hoek.

Bij banken als Alex, Binck, ASN, Revolut, Number26 kon ik mijn nummer gewoon veranderen via app, telefoon, of online webpagina.

Wat is dit voor onvriendelijk beleid?

Mobiel nummer kunnen veranderen via app, mijn ING of telefoon.

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 24 februari 2016 om 21:26 geantwoord

Hi Jeroen!

Goed dat je het even aankaart. Mogelijk heeft het bepaalde redenen dat jij dit niet meer kunt. Vanaf dit openbare platform kan ik helaas geen gegevens met je doornemen. Wil je ons daarom via www.ing.nl/webcare een bericht sturen?

Wij kijken het dan graag voor je na en leggen je uit waarom je op het ING-kantoor je telefoonnummer kunt wijzigen.

Vriendelijke groet,

Orkun
ING Webcare team

Jeroen2

Heeft op 27 februari 2016 om 11:19 geantwoord

Waarom is de status 'opgelost'? Ik zou zeggen dat het pas is opgelost als beide partijen dit vinden.

waar is mijn eedere feedback nu gebleven.
Samenvatting is dat de ING op hun eigen website beschrijft dat je op kantoor mag komen opdagen om je nummer te veranderen. De helpdesk van de ING heb ik telefonisch gecontacteerd, maar zij kunnen dit ook niet uitleggen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen2