Klacht: Mobiel niet teruggekregen

op 01 juli 2016 over Ambiance Technology B.V. in de categorie Internetshops - Elektronica

Drie weken geleden mijn telefoon ter reparatie aangeboden. De telefoon zou twee weken worden teruggestuurd. Na een week wachten heb ik per mail gevraagd of ik mijn telefoon terug kreeg. Ik kreeg als reden dat het pakketje retour was gekomen en opnieuw verzonden zou worden. Half deze week heb ik weer contact gezocht en kreeg ik als antwoord dat e problemen met de verzending waren. Z.s.m. zou ik mijn telefoon krijgen. Helaas dus nog steeds niet. Ik overweeg om bij de politie ter plaatse aangifte te doen van diefstal. Ik ben het nu zat en zit inmiddels al drie weken zonder telefoon.

Ik wil mijn telefoon terug of het volledige aankoop bedrag. Voldoen zij hier niet aan, zullen ze het weten!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ambiance Technology B.V.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ambiance Technology B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ah.bok