Klacht: Mobiel niet bereikbaar

op 07 juni 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds mijn vrouw een abonnement heeft bij Tele 2 kan ik haar niet bereiken, ik krijg dan de melding ,,dit nummer is niet aangesloten,, na eigen onderzoek ben ik er achter gekomen dat mensen met een KPN aansluiting deze melding krijgen. Diverse keren contact gehad met Tele 2 maar geen oplossing. Ik heb op hun verzoek 2 keer gegevens aangeleverd en nu ben ik er klaar mee want mijn vrouw is nog steeds niet bereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Als mijn vrouw weer bereikbaar is, er een composatie wordt aangeboden en als dit niet lukt beëindiging van het contract

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht GK2804

3 maanden geleden - Klacht is opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door GK2804