Klacht: Mobiel is verduisterd!

op 24 oktober 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een mobiel besteld via belsimpel.nl
Die hebben mijn pakketje aan DPD geleverd.
Het enige wat DPD hoefde te doen is netjes afleveren op mijn adres.
Ik heb een dag vrij genomen en op mijn pakketje gewacht.
Rond een uur of 15.00 bleek mijn pakketje afgeleverd te zijn toen ik online de status van mijn bestelling ging controleren.
Ik heb alleen het pakketje nooit ontvangen. Volgens DPD is mijn pakket bij m’n buren afgeleverd. 1. Waarom? Als ik gewoon thuis ben. 2. Mijn buren hebben het pakketje ook niet ontvangen of voor betekent. 3. Mijn buren heten ook niet U KEEP, vindt het zowieso een vreemde naam.
Samenvatting: ik heb het pakketje nooit ontvangen en m’n buren ook niet. Ik ben benieuwd wat de chauffeur ermee gedaan heeft.

M'n mobiel zo snel mogelijk ontvangen en een vergoeding voor de tijd dat ik zonder mobiel moet doen. Daarnaast vind ik ook dat er uitgezocht moet worden waarom er zoveel pakketjes verdwijnen want het blijkt dat meerdere mensen hier last van hebben!

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Er is gevraagd het pakketnummer door te geven, zodat we kunnen checken wat er aan de hand is.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van DPD

2 jaren geleden - Beste, Ik zie dat deze klacht destijds stil is komen te liggen. Graag zou ik nu alsnog nagaan of alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. Ook hoor ik het graag of ik nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Charlotte

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:51 geantwoord

Beste,

Wij hebben geen melding meer van je mogen vernemen en daardoor ook niet verder kunnen helpen. Dat is ook de reden dat ik nu deze melding sluit.

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Fijne dag!
Groeten Kari