Mijn Klacht:
Ik heb een rekening gekregen van 900+ euro.
Omdat ik 15GB heb verbruikt, ik kreeg dit pas een maand later te horen.
Heb gevraagd hoe dit kan en het schijnt dat ik 7/8GB op een donderdag avond heb gebruikt. Ik was thuis Wifi stond aan heb en ik heb een paar afleveringen van een serie gekeken (Instelling geven aan dat ik alleen films kan kijken via wifi, dus niet via me mobiele internet bundel) Dus ik voel me opgelicht me telefoon is nu al 4 maanden afgesloten omdat ik aan het afbetalen ben van een absurd hoge telefoon rekening. het is onderand een maand salaris dat er doorheen wordt gejaagd door een fout in het systeem of wifi of vodafone.
Gewenste Oplossing:
ik ben nog moeilijk tevreden te stellen ik zit al 4/5 maanden zonder telefoon want die is geblokkeerd door deze fout, dit kan zomaar weer gebeuren.

