Klacht: Mobiel besteld, niet gekregen en contact is onmogelijk, ik wil geld terug

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,
Ik heb een Mobiel van 750 euro besteld, niet gekregen en contact is onmogelijk ik ben na 1 week elke dag contact geprobeerd te zoeken maar krijg geen reactie. Product annuleren kan alleen via ticket button, maar die werkt niet. Ik vrees dat ik mijn 750 euro nu kwijt ben!!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil of mijn mobiel ontvangen of mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eGlobal Central Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eGlobal Central Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CarinPh