Mijn Klacht:
Ik had geboekt vorig jaar voor 14 augustus tot 3 september maar die reis is niet doorgegaan ivm ziekte en dat was voor 4 personen en heb een bedrag van 2100 ero betaalt ik heb ze 2 dagen voor de reis gebeld en ziek gemeld dat de reis niet door kon gaan
Om mijn tickets/geld niet kwijt te raken kon ik nog voor 2022 boeken maar moest er wel 680 bij betalen wat ik ook heb gedaan maar nu krijg ik mail dat als ik in juli of augustus 2022 wil gaan dan moest ik er nog 1600 of 1000 ero erboven op betalen terwijl mij dat nooit is vertelt hun zeiden tegen mij dat de voucher open blijft en nu zeggen ze je kan 800 van ons terug krijgen ik zeg maar dat is niet eens de helft van wat ik jullie betaalt heb ja zo zijn onze regels zeggen hun klaar ik ben echt gewoon woedend dat ik zoveel geld kwijt ben het maar ik ga er echt werk van maken en laat het echt niet hier bij
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon mijn geld terug en het liefst alles
