Klacht: MKBadressen maken valse tapes en stuurt DB incasso

op 19 mei 2020 over MKBAdressen.nl in de categorie Zoekdiensten

Na melding van mijn eerdere klacht over MKBadressen het volgende. Ze bellen je, stellen een paar gewone vragen om te checken of alles van je bedrijf klopt. En vervolgens ligt er een factuur in de bus dat je een abonnement bij hun hebt voor plaatsing van gegevens.Wij plaatsen nooit advertenties en ze hebben de antwoorden geplaatst onder een ander bandje. Hetgeen natuurlijk fraude is! Alleen na mail gestuurd te hebben en niet betaald, heb ik nu DB incasso voor de vordering. Ik heb al op internet gekeken en ook dit bureau is zo fout als het maar kan. Kijk maar bij Radar. Dit bureau gaat vaker in zee met frauduleuze bedrijfjes.

Dat MKBadressen, danwel DB incasso stopt met het sturen van herinneringen en betaalverzoeken. Wij zijn niet akkoord gegaan met het adverteren, wij hebben antwoord gegeven op hele andere vragen. Dus wij zijn pas tevreden als ze de factuurbetaalverzoeken intrekken!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBAdressen.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBAdressen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brando01