Klacht: Misverstanden

op 24 mei 2017 over De Telegraaf Webshop in de categorie Deal-Sites

Lees al diverse jaren Uw krant met veel plezier, maar de bezorging en daar door ook de verwerking van mijn abonnement geeft voortdurend problemen. Mogelijk komt dit dat wij in het verleden vaak de krant op een tijdelijk vakantie adres bezorgd wilden hebben. Zo is er in afgelopen maand April onze krant bezorgd op Westerduinweg 34 St Maartenzee, maar dat was altijd een vakantie adres gedurende 2 maanden. Maar al 4 jaar komen we daar niet meer en elk jaar als we uit Spanje terug komen
(overwinteren we, 4 maanden) en we weer abonnee worden, wordt de krant bezorgd in St Maartenzee en elke keer zou dat verandert worden in het adres waar we dan wel woonden (hofakkers 11 in Gieten). Inmiddels verhuisd naar op 1 oktober 2016
naar Schoolstraat 31,9451 BE in Rolde.
Op 1 april jl. teruggekomen uit Spanje en weer abonnee geworden voor
het zgn kobo abonnement, dit is een aantal keren telefonisch fout (een van Uw medewerkers was mevr. Taati) gegaan. Pas eind april kreeg ik dan eindelijk de krant de gehele week.
Ik heb inderdaad 2x gestorneerd omdat ik dacht dat dit ten onrechte was geïncasseerd na overleg is dit gelijk recht getrokken. Ook 2 of 3 jaar geleden heb ik een bedrag gestorneerd omreden ik had abonnement tijdelijk opgezegd (omdat we 4 maanden naar Spanje gingen). Tijdens ons verblijf in Spanje zie ik dat er nog steeds afgeschreven wordt, na telefonisch contact heb ik dit bedrag in overleg terug gevorderd en de automatische afschrijving geblokkeerd en bij terugkomst weer geopend. Dus ik vind dat ik me redelijk heb opgesteld naar de telegraaf, maar schijn nu te dupe te worden omdat ik geen KOBO abonnement meer kan afsluiten. Dat er gekeken wordt naar de mogelijke terug vorderingen begrijp ik, maar dan moet er ook gekeken worden naar de oorzaken. Volgens mij is het een gevolg van enkele gebreken in de administratieve verwerking zeker de laatste maand.
Mogelijk dat U een en ander nog eens wilt bekijken want ik heb dan weliswaar een nieuw abonnement afgesloten van een jaar, maar ik heb liever dat KOBO abonnement.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank,

Hoogachtend, R.Stoel
Schoolstraat 31
9451 BE Rolde

Met een KOBO abonnement

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Telegraaf Webshop

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Telegraaf Webshop nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door De Telegraaf Webshop in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Telegraaf Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Telegraaf Webshop

Heeft op 28 mei 2017 om 09:40 geantwoord

Beste meneer Stoel,

Wat vervelend om te vernemen dat de bezorging van de krant niet altijd goed is gegaan en dat u op dit moment geen KOBO abonnement kunt afsluiten.
Echter, wij zijn een dagaanbiedingenwebsite (Telegraaf Aanbiedingen) en wij hebben verder niets te maken met de krant De Telegraaf.
Helaas kunnen wij u daarom niet verder helpen!

Wij raden u aan om contact op te nemen met de klantenservice van De Telegraaf zelf.
U kunt hen bereiken op: 088 - 824 824 2
Of via: https://www.mijnmedia.nl/?utm_medium=textlinkcontactpage&utm_campaign=service

Hopelijk komt u er alsnog uit!

Team Telegraaf Aanbiedingen
[email protected] / [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]