Klacht: ZEER SLECHTE SERVICE

een nieuwe aandrijf as gedacht besteld te hebben. krijg ik de bestelling binnen. is het een gebruikte as of terwijl een revisie as. niet mis mee zou je zeggen. maar niets is minder waar. grote deuken en krassen op het gedeelte wat de motor in gaat. kortom niet te gebruiken dus! vervolgens contact gezocht met mister auto waarop word gezegd dat ze niets kunnen doen omdat hun wifi netwerk eruit ligt (heel vaag). dus ik mail foto’s door van het beschadigde onderdeel waarop ik gewoon geen reactie krijg. een aantal dagen later bel ik dus weer ! je raad het al… ik hang 3 keer een KWARTIER in de wacht en telkens word de verbinding verbroken (heel frustrerend) als ik via hun site een retour ticket wil uitprinten weigert hun website waardoor ik geen retourticket kan printen ! wat een waardeloze webshop is dit zeg ! had hun naam uit betrouwbare bronnen gekregen en uit vertrouwen besteld. het blijkt wel dat je niemand meer kan vertrouwen in dit wereldje ! erg jammer dit hoop dat ik snel mijn geld terug krijg !

zeer slecht

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donnybrasco