Mijn Klacht:
Beetje jammer dat ik nu na jaren onderdelen kopen bij deze firma benadeeld wordt.
Hopelijk komt het door deze weg nog rechtgetrokken
Ik kocht enige tijd geleden op dezelfde dat op verschillende bestellingen castrol long life olie, Dure olie van 60 euro per 5L.
Bij de levering krijg ik een 1 BOLK en 1 BOLK.
Contact gehad en moest fotos en bonnetjes opsturen.
Hier ging een week over.
Ik mocht de bolk terugsturen.
Echter heb ik de BOLK aan en andere klant kunne verkopen die op een zondag zonder motorolie voor mijn deur stond.
Ik heb toen voorgesteld aan mister auto om de BOLK Olie (25 euro die dag op hun website) factuur te betalen en dan nog steeds mijn Castrol olie te ontvangen.
Het scheelt tevens tijd voor ons beide en de verzendkosten voor mister auto
Ik krijg dan als mail terug dat het niet gaan lukken omdat zei echt hun BOLK motor olie terug willen.
Zoniet krijg ik mijn castrol olie niet.
Ik mag enkel de olie opnieuw kopen met 5% korting.
Ik voel me zo benadeeld dat ik al enige tijd spullen bij hun koop, ik nu al een maand rij met mijn service lampje omdat ik niet weet waar dit zal leiden( net mij olie elders meten bestellen).
raar dat zei voor die €25 kiezen een klant te verliezen.
Gewenste Oplossing:
Ik heb contact gehad mister auto team via mijn inlog account.
Tevens ook gemaild naar algemene adres maar daar nooit reactie over gehad.
Ik hoop dat ik via deze weg wel gehoord wordt en alsnog oprecht wordt gehandeld
Hoe kan ik een korting van 5% krijgen als de korting van vandaag op alles 8% is
is er enige logica
klantnummer 3946006
