Klacht: Levering te laat

v.kok op 16 juni 2015 over Mister Auto Webshop in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

3 juni een einddemper besteld bij Mister Auto, 16,95 betaald voor een express levering.
deze zou ik 5 juni ontvangen.
krijg ik uiteindelijk vandaag 8 juni een mail om 19:40 dat ze “verwachten” dat de demper morgen geleverd word.

als het niet lukt om het product te leveren via de express levering geef dit dat aan zodat klanten hier rekening mee kunnen houden.
ik heb nu onnodige kosten gemaakt doordat het product niet op tijd aanwezig was en de automonteur hier tijd voor vrij had gemaakt.
ik ben tevreden als Mister auto de verzendkosten op zich neemt.

Gewenste Oplossing:

als het niet lukt om het product te leveren via de express levering geef dit dat aan zodat klanten hier rekening mee kunnen houden.
ik heb nu onnodige kosten gemaakt doordat het product niet op tijd aanwezig was en de automonteur hier tijd voor vrij had gemaakt.
ik ben tevreden als Mister auto de verzendkosten op zich neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mister Auto Webshop in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mister Auto Webshop een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Mister Auto Webshop

9 jaren geleden - Beste klant, Hartelijk dank voor uw reactie op Klacht.nl. Naar aanleiding van uw bericht keken wij uw bestelling na en zagen dat het pakket inderdaad langer over het transport gedaan heeft dan gebruikelijk, onze excuses hiervoor. Wij gaan daarom de verzendkosten retourneren, wij hopen u daarmee tegemoet te kunnen komen en u spoedig nogmaals op onze website te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Het Team Mister-Auto

Mister Auto Webshop

Heeft op 16 juni 2015 om 12:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 16/06/2015 een e-mail naar de klant verzonden. De verzendkosten worden ter compensatie van de vertraging terug gestort. Het dossier is behandeld door de kantendienst.

Alle klachten die gemeld zijn door