Klacht: Bestelling wordt niet geleverd, klantenservice liegt je voor

Ik heb net telefonisch contact gehad met de helpdesk ivm mijn bestelling. Allereerst is het verschrikkelijk dat na 10 min wachten de verbinding wordt verbroken, ik heb 4x terug moeten bellen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Toen ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg heb ik gesproken met een van uw medewerkers. Ik had een vraag over mijn bestelling die ik op 30-04 heb geplaatst. Nog voordat ik bestelgegevens heb gegeven (behalve mijn 06 nummer) gaf de medewerker mij al aan dat de bestelling vertraagd was en dat ik standaard levering heb gekozen. Echter is de bestelling onder een ander 06 nummer geplaatst dus kon ze dit nog helemaal niet inzien is dit besteld met express levering. Leugen 1 is dit.

Toen ik de bestelgegevens gaf, zei ze dat een aantal onderdelen nabesteld moesten worden. Echter wanneer ik de door mij bestelde producten opzoek op uw website, staat er bij elk product op voorraad, verzending vandaag. Daarnaast is de bestelling gedaan met express levering. Het kan dus niet zijn dat de producten niet op voorraad zijn en mevrouw had hier ook geen antwoord op. Ook niet toen ze mij in de wacht zetten om het na te vragen, daarna begon ze over iets heel anders. Doorverbinden naar een leidinggevende ging ook niet. Leugen 2.

Vervolgens heb ik de medewerker gevraagd hoe het kan zijn dat wanneer ik NU een bestelling plaats deze wel leverbaar is, maar bij mijn bestaande bestelling niet. Mevrouw gaf aan dat dit gewoon kon omdat het niet op voorraad was. Wat dus in tegenstrijd is met hetgeen wat op de website staat. Het zal dan wel een computer storing zijn. Echter stond dit de hele tijd op de website en lijkt me dat heel sterk. Leugen 3.

Ik wil hierbij mijn ongenoegen uiten over de helpdesk en het feit dat beloftes niet worden nagekomen. De bestelling is met express besteld omdat ik op de onderdelen zit te wachten.

Ik wil weten waar mijn bestelling blijft en hoe het kan zijn dat uw medewerkers mij voorliegen (zie leugen 1) en hoe het kan zijn dat mijn bestelling nog niet verzonden is wat wel op uw website staat. Daarnaast staat ook op uw website dat indien er vertraging is ik hiervan op de hoogte wordt gehouden, dit is ook niet gedaan.

Groet,

Stefan Janssen

En natuurlijk het belangrijkste: Ik wil dat mijn bestelling zoals afgesproken zsm geleverd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan1232