Klacht: Bestelde onderdeel betaald en volgens boost of TNT geleden maar niet ontvangen

onbetrouwbaar2015 op 22 juli 2018 over Mister Auto Webshop in de categorie Internetshops - Auto's en auto onderdelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betreft Der; 35583 barcode van boost CP246038087BE barcode afzender;312013716500000000000076375655. Betaald;€87.35 waarvan €6.5. terug gestort is na verstreken verwachten leveringsdatum van 107. Op 107 staat op volgjezendinglijst; 21.10 Nieuwe aanbieding voorzien:levering was onmogelijk- bestemmeling afwezig.hetzelfde wordt 127 geschreven. Terwijl we absoluut thuis waren.en dan lezen we 137 pakket geleverd.weer waren we thuis. Maar geen koerier of brief gezien, meermalen met Douwe van mister-auto gebeld: tel;0858886390.die nu niets meer voor ons wil kan doen.case gesloten. We eisen ons geld €80.00 terug.

Gewenste Oplossing:

Als het geld gestort is.of evt het onderdeel.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mister Auto Webshop

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mister Auto Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Waarom wil Mister-auto de klacht niet in behandeling nemen? zijn ze niet afhankelijk van betrouwbaar internet handelen?

Alle klachten die gemeld zijn door