Klacht: Missende colie, na 2 weken steeds niet geleverd, afspraak niet nakomen

op 09 mei 2017 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een schuifkast online gekocht bij leen bakker, op die dag van afleveren komen ze achter dat er is een colie missen, kan gebeuren. Dus ik heb klant service gebeld voor nieuwe afspraak. Kreeg bericht wordt geleverd op 9 mei tussen 9-14uur, vind ik al heel lang tijd om vrij te nemen maar toch gedaan. Om 12uur kreeg ik bel van hhn dat er is iets mis gegaan dus wordt om 18uur geleverd.
Om 16:00uur kreeg bel van chauffer dat het wordt later dan 20uur pas misschien 21:00uur.
Mr Leen bakker, denk jij dat wij allemaal werklos zijn en hele dag beschikbaar om jouw missed colie te wachten??
Het kost me meer geld om vrij te nemen dan jullie kast kosten
Nooit meer daar bestellen..

Gewenste Oplossing:

Geld terug en gelijk missend colie leveren

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Celinetjexu