Klacht: misselijk na drinken pakje wicky drink

op 02 juni 2016 over Wicky drinks in de categorie Producten

Na het drinken van wicky word onze zoon misselijk. Het betreft de blauwe verpakking ananas banaan.
Het is op te merken dat er bij onze zoon in de klas meerdere kinderen klagen over misselijk heid na het drinken van de wicky. Welke smaak deze op hadden weten we niet maar is toevallig of niet dat ze ook misselijk worden na het drinken van wicky.

Het betreft de oude verpakking!

Ik zou graag op de hoogte worden gehouden van een eventuele oorzaak van de misselijkheid.

Mocht er niet voldoende of wellicht helemaal geen acties worden ondernomen om ons te informeren over de voortgang van een eventueel onderzoek naar de oorzaak of wanneer er überhaupt geen onderzoek word gestart, zie ik mijzelf genoodzaakt naar de voedsel en waren autoriteit te stappen en deze te informeren over deze klacht!

Wij zijn tevreden wanneer er concrete oorzaken boven tafel komen en er ook daadwerkelijk actie word ondernomen om de oorzaak van de misselijkheid na het drinken van de wicky weg te nemen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wicky drinks

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wicky drinks over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wicky drinks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door saskia236