Klachten over Wicky drinks

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Wicky drinks zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 45 klachten nodig voor een plaats in de categorie Producten

5 klachten gemeld
5 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

Me. Kind eet de Kartonnen rietjes op

Klacht van Dirk Maagdelijn op 27 september 2021 over Wicky drinks in de categorie Producten

Mijn kind eet de Kartonnen rietjes op.en stikt er in snap.niet dat dit niet anders verzonnen kan worden daarom.mijn klacht naar wickey jullie zijn niet de enige die dit hebben ook fristi en waarschijnlijk nog.meerderen pakjes.met.rietjes er op hoop.dat... Lees meer

Rietje

Klacht van Anna. 1991 op 11 september 2021 over Wicky drinks in de categorie Producten

Me dochtertje van 7 jaar stkten bijdoor dat rietje is afgebroken en ze heb die doorgeslikt.. Ik vind die karton rietje echt fijn voor kinderen. Lees meer

ontbreken rietjes

Klacht van Jaspie op 31 mei 2017 over Wicky drinks in de categorie Producten

Al jaren drinken mijn kinderen Wicky pakjes op school. Echter zat er vorige week ik een pak van tien drie pakjes zonder rietjes. Ik heb al een mail aan Wicky gestuurd en hier geen reactie op gehad. Raar! Lees meer

Suiker gehalte te hoog

Klacht van Mark Drijfhout op 29 mei 2016 over Wicky drinks in de categorie Producten

Geachte lezer, Nu gebruik ik al enige tijd de wicky framboos met de gele dop met suiker per 100 ml 4.7 gram. Nu deze niet meer verkrijgbaar is in Harlinger supermarkten. Er staan sinds kort nieuwe pakken met groene dop maar op het... Lees meer