Klacht: mislukte taart

op 07 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

beste hema
afgelopen week kwam ik de taart van mijn dochtertje ophalen dit betreft een fototaart bij afhalen stond de foto er voor de helft op hier werd ik natuurlijk niet vrolijk van hij was voor mijn dochtertje die 10 jaar werd zij was dan ook erg verdrietig dat ze zo een afschuwelijke taart had tevens was de taart ook niet erg vers wat we wel van jullie gewent zijn het had een oude vieze smaak weer een grote teleurstelling dus de foto op de taart heb ik zelf uiteraard voor de verzending goed gecontroleerd dus daar heeft het probleem niet aan gelegen ik hoop dan zeker dat jullie wat met deze klacht zullen doen wij zijn voorheen altijd tevreden geweest dus vinden wij dit erg jammer en vooral voor mijn dochtertje die echt heel teleurgesteld was mvg l stijsiger 0634363630 lindastijsiger@hotmail.com

deze vraag laat ik graag aan hema over dan komen we samen wel tot een oplossing

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lindasemmie78