Klacht: Misleiding Ziggo Sport Abonement

op 13 april 2017 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

in December 2016 het alles-in-1 pakket van Fiber besteld, reden: goedkoopste aanbieder, interactieve TV, FOX Sports gratis, uit te breiden met Ziggo Sport totaal om de F1 te kijken. eind Maart het Ziggo Sport in laten gaan om de vrije trainingen, kwalificaties en races te kijken. Bij het proberen op te nemen van de vrije training (i.v.m. werk) gaf de box een foutmelding. Na het bellen met Fiber blijkt dat dit helemaal niet opgenomen kan worden! terwijl ik bij het aanzetten van het Ziggo Sport abonement heb aangegeven dat ik dit terug kijk na het werk. Er is toen niet gemeld dat dit niet kan. Omdat ik nagenoeg niets volg op TV behalve de Formule 1, vind ik dit een behoorlijk gemis dat ik niets op kan nemen van Ziggo. omdat Fiber niet kan zorgen dat ik wel op kan nemen (i.v.m. uitzendrechten van Ziggo) kunnen zij niet bieden waar ik om vraag en wil ik het totale abonnement stopzetten. Dit is niet mogelijk omdat ik een contract heb van 2 jaar. Ik heb het gevoel misleid te zijn, omdat op de website nagenoeg nergens vermeld staat dat Ziggo Sport niet op te nemen is. Ook in de welkomst folder wordt vrolijk geadverteerd met Interactieve TV, met direct daaronder welke uitbreidings pakketten er mogelijk zijn. de enige mogelijkheid waarop te zien is dat het Opnemen niet mogelijk is, is via de zenderlijst op de site > Ziggo Sport aan te klikken > om daar vervolgens uit op te maken dat REC niet beschikbaar is. Ik heb meermaals contact opgenomen met de ‘klantenservice’ maar die willen niets doen, en krijg te horen dat het vervelend voor me is. Ik kan enkel het abonnement afkopen door de resterende maanden vooruit te betalen (= ong. 900 Euro!!) Omdat ik het gevoel heb misleid te zijn, wil ik gewoon zo snel mogelijk van deze firma af, zonder hiervoor geld te betalen, of in elk geval een meer redelijk bedrag.

1) DUIDELIJK op de website vermelden wat je wel en niet kan per abonnement, dit ben je verplicht aan je klanten, en kun je niet de klanten achteraf laten ondervinden

2) Ziggo sport op kunnen nemen (zal niet gebeuren ivm niet toegekende rechten aan Fiber)

3) Ik wil het abonnement per direct stopzetten

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fiber Nederland over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 12 juni 2017 om 12:24 geantwoord

Beste klant,

wij zullen deze ticket sluiten mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze helpdesk.

Fiber Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jim03