Klacht: misleiding verplichte orde

op 14 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Bij Brugman was een actie van 40% korting, ik wilde graag nieuwe deurtjes en aan de verkoper gevraagd of dit ook kon. Antwoord was ja geen probleem, De verkoper schreef een bedrag van 5000euro op ik zeg tegen hem dit is te veel voor allen deurtjes of een kastjes. Hier kreeg ik het antwoord ik moet een bedrag invullen voor het hoofd kantoor. Ik vroeg naar de consequentie hij vertelde dat ik alleen de 250euro van de aan betaling kwijt zo zijn, bij het niet doorgaan mocht er ik 2 jaar over doen. Jammer genoeg de kleine letters niet niet goed gelezen en dus mijn handtekening gezet, Ook geen advies over CBW gekregen, hier bleek dat ik een jaar later een rekening kreeg dat ik 500euro moest betalen. Ben naar de Hr EJ de Bruin gegaan van Brugman in Zwolle, hij zegt dit zijn de regels en je bent een volwassen dit had kunnen weten. Achter af bleek dat de 40% BRUTO is .
Contact met hoofd kantoor ik moet 1000euro betalen voor iets wat ik niet krijg. Mensen trap hier niet in lees de kleine letters en denk er een paar dagen over na voor dat jeeen hand tekening zet MISLEIDING Ik had nooit gedacht dat ik hierin zo trappen. En als er gezegd wordt dit is de laatste dag zeg dan meteen maar gedag tegen de actie van BRUGMAN keuken

niet te vrede

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

9 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Schoemaker, Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar onze afdeling klantenservice. Morgen, uiterlijk overmorgen wordt er met u contact opgenomen om een oplossing te bespreken. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 juli 2016 om 13:01 geantwoord

Beste heer/mevrouw Schoemaker,

Ik lees in uw dossier dat u samen met mijn collega van de juridische afdeling tot een oplossing bent gekomen waardoor zij het dossier heeft kunnen afwikkelen. Ik ga er van uit dat ik deze online klacht nu ook kan labelen als zijnde opgelost.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door c. schoemaker