Klacht: MISLEIDING REISTIJDEN

op 23 augustus 2016 over Pelikaan Reizen in de categorie Reizen Algemeen

LS, via de krant informeerde u ( Traveldeal) ons over een reis naar Valencia met een zeer vroege vlucht heen ( 7 november) en zeer laat terug ( 11 november).
Pelikaan Reizen heeft dat nu 2 maal gewijzigd , nu naar een heenvlucht om 16 uur
en terugvlucht om 09.25 uur. Dat betekent voor ons in plaats van bijna 4 hele dagen Valencia , nu alleen di en wo 8 en 9 november.
Wij voelen ons zeer teleurgesteld dat zult u beamen , neem ik aan.
Voor ons reden om niet meer op dit acties in te gaan.
Zelf de reis regelen was verwacht ik stukken beter uitgepakt.
We zullen deze negatieve reclame zeker aan anderen laten weten.
Zo ga je niet met klanten om.
Annuleren lijkt niet mogelijk te zijn.

Ben benieuwd naar uw reactie.

Steef Volp
033-2851301

ALS EEA TERUGGEDRAAID WORDT OF GEANNULEERD

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pelikaan Reizen over deze klacht.

Bericht van Pelikaan Reizen

1 jaar geleden - Beste Steef, Dank voor uw reactie. Wij begrijpen uw punt, en begrijpen dat u de verwachting heeft gehad dat de tijden welke in de aanbieding gecommuniceerd worden ook daadwerkelijk zo uitgevoerd worden. Die verwachting proberen we reëel bij te stellen door in de aanbieding ook aan te geven dat gecommuniceerde vluchttijden onder voorbehoud zijn van wijzigingen. Dat doen we niet omdat we tussen de kleine lettertjes door iets beter willen voorspiegelen dan dat het is, maar omdat vluchttijden nou eenmaal kunnen wijzigen door luchthavens, autoriteiten of de airline zelf. Dat geldt als u 3 weken op vakantie gaat, maar ook als u 4 dagen op vakantie gaat en bij 4 dagen heeft dat natuurlijk een grotere impact. In de meeste gevallen wijzigen de tijden niet, ik hoop dat uw teleurstelling voorkomt uit het feit dat u dit nog nooit eerder heeft meegemaakt. Zojuist heb ik contact gehad met Traveldeal en zij geven aan dat op de website een vluchtschema heeft gestaan waarbij u om 17:35 heen vliegt en om 09:55 terug, meteen als u de datum in de kalender aanklikt vermelden we dat vluchttijden onder voorbehoud zijn en nog kunnen wijzigen. Nogmaals, ik kan me voorstellen dat het tegenvalt maar we vermelden dit omdat we het belangrijk vinden dat u een reële verwachting heeft van hetgeen u gaat boeken. Ik wens u alsnog een heerlijke citytrip toe! Hartelijke Groeten, Stefan van Pelikaan Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door St.