Klacht: Misleiding qua prijs

op 24 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Ik koop twee tafelkleden en er is maar één vak met witte tafelkleden met een prijs ervoor van €15,=. Daar pak ik dus twee witte tafelkleden uit en dan kom je bij de kassa en wordt er €50,= gevraagd voor de twee tafel kleden. Nadat ik aangeeft dat voor het vak een prijs staat van €15,= gaat de kassière dit controleren en ze ziet inderdaad dat er één vak is met witte tafelkleden en de prijs die er voor staat is €15,=. Dan overlegt ze met een andere medewerkster en die zegt dat ik er één kan worden verkocht voor €15,=, maar als de kassière aangeeft dat ik twee tafelkleden wil kopen, moet met de filiaalhoudster o.e.d. persoon worden overlegt en dat sta vervolgens lang te wachten. De kassière komt terug dat de tafelkleden €25,= per stuk moeten kosten. Ik geef aan dat ik er dan één wil kopen en het pure misleiding vindt. Bij het betalen laat ze me vervolgens weer lang wachten om dat ze ziet dat ik me misleid voel en roept de filiaalhoudster op die toch al niet kwam bij de eerste oproep. Dan moet je wederom vragen of je kunt betalen. Al met Al een hele slecht actie en service van de HEMA. Effe maar geen beste maar slechte winkelketen van Nederland.

Als ze netjes de prijs á €15,= per tafelkleed hadden berekend die voor het vak stond en niet het onnodig lang wachten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlotenHema