Klacht: misleiding oral b tantdenborstels

op 24 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ah rozengaardseweg Doetinchem Heeft in de vitrine oral B tandenborstels 8 stuks met een grote sticker 60% korting .. ik betaal hier 20€ voor , dat betekend dus dat zonder 60% korting de borstels 50€ zouden kosten, bij thuis komst eens gegoogeld wat deze borstels werkelijk kosten , en wat bleek bij bol.com kosten ze rond de 22€ zonder korting , in het duurste geval kosten ze 29€ Dat zou dus betekenen 60% van 29.00 is 11,60 en en geen 20€ zoals bij AH in Doetinchem.Terug gegaan naar de winkel , en verteld dat dit misleidende reclame is, de dame in kwestie reageerde netjes maar deed niets aan onze klacht ze verwees naar de klachtenservice en melde dat ze hier niets aan kon doen, (Ik heb foto’s van de bon en van het artikel .) Jammer dat we in de winkel totaal niet serieus genomen werden, sterker nog het artikel ging met sticker en al gewoon weer terug de vitrine in om vervolgens de iets minder oplettende klant enorm te misleiden ,Heel erg jammer Ah dat U Uw klanten niet voor vol aanziet,

Met vriendelijke Groet
Carolien

Korting geven die op het artikel vermeld staat maar dan op een reële verkoopprijs , dus niet eerst het bedrag verhogen naar 50€ en dan 60% korting geven om op de normale verkoop prijs uit te komen. zeer misleidend.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door carolien Roth