Klacht: Misleiding met TV Reclame

op 26 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Onlangs heb ik een bril aangeschaft 2e bril gratis, maar daags er na zag ik een reclame over een extra vergoeding bovenop de zorgkosten.
Ikzelf ben verzekerd bij VGZ met aanvullend Beter. Ik ben toen naar Specsavers Ferdinand Bolstraat terug gegaan om alsnog de vergoeding te ontvangen. Maar nul op het rekest. In de advertentie wordt gemeld twee gratis eenvoudige brillen uit de spec. geselecteerde VGZ collectie incl. een aantal opties. Zij legde me uit dat dit niet voor mijn bril gold, want ik had glazen op maat. Hoe verwarrend kan het zijn.
Ik vind de geplaatste advertentie misleidend, dan worden er nog allerlei opties genoemd, maar dit valt dan weer niet onder mijn aanschaf.
Ik wacht op antwoord op mijn klacht, anders neem ik verdere stappen om dit toch aan de kaak te stellen bij consumenten organisaties.

Alsnog de in de advertentie genoemde korting

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ad van velsen