Klacht: misleiding consument

op 10 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Er wordt geadverteerd 2+2 =4 voor eur 8,98*. In de schappen staan ook de flessen waarvan je zou moeten denken dat die in de aanbieding staan en geen waspoeder. Echter bij de kassa wordt afgerekend eur 11,22. De klantenservice vind ik moet beter lezen deze actie geld alleen voor wasPOEDER! In de folder staat ALLE varianten! Misleiding van de consument.

Ik wil het teveel betaalde geld terug. Ik heb betaald eur 11,22- eur.8.98 = eur 2,24

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 16:27 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat dit zo is gelopen in onze winkel in Schiedam Laan van Bol'es. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Er blijkt inderdaad wat verwarring te zijn ontstaan over deze aanbieding, zowel bij de klant als bij de medewerkers. Hier gaan onze inkopers bij een volgende actie op letten. U kunt namelijk beide soorten gewoon combineren, echter varieert de prijs. In de folder staat (in het klein) erbij geschreven dat de korting als 50% geldt en dat de weergegeven prijs een voorbeeldprijs is, dat geldt bij de Witte Reus poeder. Niet alle varianten zijn even duur en hierdoor kan er dus een prijsverschil ontstaan. U krijgt echter in elk geval wel 50% korting.
Zou u het waarderen als de supermarktmanager u nog opbelt om dit uit te praten? Zo ja, om welke winkel gaat het?

Heeft op 12 juli 2017 om 21:00 geantwoord

De inhoud van uw reactie dd 12 juli 2017 verbaasd mij ten zeerste.
Hetgeen in mijn klacht en in uw reactie is vermeld heeft niet plaatsgevonden in een filiaal in Schiedam maar in Amsterdam.
Dat uw inkopers in het vervolg hierop zullen letten is een gezonde zaak maar hiermee is mijn misleiding niet recht gepraat.
Ik wil graag het verschil van de door mij betaalde meerprijs namelijk eur 2.24 terug ontvangen.
Een telefonisch gesprek met uw supermarktmanager zoals door u voorgesteld vind ik van ondergeschikt belang.

Gr.
M. Nunda

Alle klachten die gemeld zijn door Mskn