Klacht: Misleiding

op 10 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Afgelopen zomer zou onze zoon van 15 ons achterna vliegen naar Italië. Ik heb n vlucht geboekt via eDreams met Ryanair. Tijdens het doorlopen van het online boeken, kwam ik oa de vraag tegen welke leeftijd de passagier heeft. Er werden 3 categorieën aangeduid: 0-2 jaar (infant), 3-11 jaar (child), of alles daarboven (adult). Ik geef de laatste categorie aan. Ik betaal en alles is rond. Een poosje later zegt iemand mij dat kinderen jonger dan 16 niet onbegeleid mogen vliegen met Ryanair. Dit bleek idd zo te zijn. Er wordt online niet naar de precieze leeftijd gevraagd; ook niet als je een Ryanair vlucht aan t boeken bent. Via Ryanair kon ik geen geld terugkrijgen. Bij eDreams kreeg ik iemand aan de telefoon die bijzonder slecht Engels sprak, en die volhield dat je de leeftijd wel kon aangeven vóórdat je tot betaling overgaat. Dat is niet het geval. Je komt er pas achter als je probeert in te checken want dat gaat niet. Dan ben je dus al vlak voor je reis.. de rest van her gezin zat al in Italië en het is te laat om nog wat anders te regelen. Tot op heden geen cent terug gezien!! Ik vind dit misleiding!

Als ik het geld van mijn ticket terug krijg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deborah1968