Klacht: Misleiding

op 25 september 2017 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop al jaren mijn bril elke 2 jaar bij Specsavers. Dit jaar weer in januari 2007. Ingestapt op 2 brillen voor 1 prijs voor zowel mijn vrouw als voor mij. Helaas bleek de eigenares, een marokaanse een eigen interpretatie. Alleen voor speciale brillen gold dit. Dus maar1 bril dit keer. En nooit meer specsavers!
Ik ben nog steeds ontzettend boos op de misleiding! Snap niet waarom jullie nr 1 zijn. Betreft Gouda markt.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Specsavers

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Specsavers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Carboklok