Klacht: Misleiding

op 19 juli 2016 over Gave Actie in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 16 juni een bestelling gedaan en betaald. Diverse mailtjes zijn er verstuurd en telkens komen ze met een andere smoes. Zoals morgen komt het binnen en sturen wij het meteen, en wij hebben zelf geen voorraad steeds beloven zij te versturen maar er gebeurt niets.
Steeds standaard mails wij zijn je niet vergeten.

Als mijn bestelde product in mijn brievenbus ligt.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gave Actie over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gave Actie in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gave Actie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gave Actie

Heeft op 20 juli 2016 om 08:48 geantwoord

Beste Jac,

Je goederen zijn inderdaad besteld en betaald. Het vooraf betalen is bij ons geen voorwaarden, daar je kosteloos achteraf kunt betalen.

Wij verzinnen geen smoesjes, maar geven aan wat er aan de hand is. De goederen zijn met de grootste zorg door ons verpakt en verstuurd. Na enige tijd heb je aangegeven dat dit onverhoopt niet aangekomen is. Hierop hebben wij aangegeven dat het opnieuw verstuurd gaat worden. Helaas is er dan opnieuw een levertijd.

Naar aanleiding van je email van gister hebben we je bestelling geannuleerd en gecrediteerd. Hetgeen inhoud je geen nazending meer zult ontvangen.

Gave Actie

Alle klachten die gemeld zijn door qwert1M65