Klacht: Misleiding

op 11 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Telefonisch benaderd voor een abonnement afgesproken 6 mnd en daarna klaar niet hoeven op te zeggen gewoon klaar geen probleem en dan sturen een bevestiging waar dan blijkbaar in staat dat het stilzwijgen wordt verlengd en dat die bevestiging bindend is en telefonisch afgesproken ik heb geen in opzeggen en zo want dan doe ik het niet nee hoor mijnheer geen probleem dat is gewoon de boel in de zeik nemen door de telefoon al moeten we naar de rechtbank maar dit zijn schoften streken ik sluit speciaal af voor half jaar want andere 6 maanden woon ik op camping en de vorige keren was het wel goed dus dan vertrouw er toch op als het wordt afgesproken dat ze de wordt houden

Ik doe steeds het geld storneren want 6 maanden is 6 maanden wat wordt ik er nou wijzer van als ik naar huis gaat voor de post en er liggen van 3 weken kranten wat niet was afgesproken en er ook nog € 23,50 van me rekening af wordt gehaald

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 mei 2016 om 08:47 geantwoord

Geachte heer Verwaal,

Dank u wel voor uw bericht. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het voor u niet duidelijk is dat het abonnement niet automatisch zou stoppen. U heeft gebruik gemaakt van een voordeeltarief die na afloop, inderdaad overgaat op een regulier abonnement. Dit staat ook zo in de voorwaarden die wij u hebben toegestuurd. Uw abonnement is inmiddels beeindigd na de wettelijke opzegperiode van een maand. Indien u nog vragen heeft, kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

De Telegraaf

Heeft op 15 mei 2016 om 15:55 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Ik pik het niet

1 jaar geleden - Nee niet mee eens want dan hadden ze tijdens het telefonisch contact moeten zeggen meneer Un moet wel opzeggen want de afspraak was dat ik niet hoefde op te zeggen en dan een bericht sturen met andere afspraken dan telefonisch is toe gezegd is sneaky want er is duidelijk afgesproken dat ik niet op hoefde te zeggen want ik heb ook nog gezegd als ik moet opzeggen dan begin ik er niet aan en trouwens toen de 6 maanden voorbij waren kon ik de krant ook op dat moment niet meer digitaal lezen toen zei ik nog tegen mijn vrouw oh gelukkig het is goed gegaan met de afspraak en als ik iets afspreek aan de telefoon van de telegraaf over de voorwaarden en die worden weer veranderd door een brief dat noem ik dat oplichting ook je kan wel van alles beloven aan de telefoon en denken zo weer een abon verkocht maar zo werkt het niet al moeten we ervoor naar de rechter het gaat hier om een principe kwestie en als de verkoper de boel misleid is dat het probleem van de opdracht gever en niet van mij zou het dan toch waar zijn dat bijna alles wat in de telegraaf staat niet waar is de mzzl

Alle klachten die gemeld zijn door Ik pik het niet