Klacht: Misleidende verkoop

op 13 juni 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij gingen bij brugman alkmaar kijken om ons te orienteren voor als het nieuwe huis zou doorgaan!
Op dat moment was er korting en verkoper zei dat die die zondag 20 maart zou verlopen maar we konden het recht houden als er fictief een keuken op papier werd gezet en wij zouden tekenen!we zaten nergens aan vast maar zouden wel korting krijgen!
We hebben dus geen tekeningen laten maken,inmeting laten verrichten,apparatuur,kastjes uitgezocht etc etc!puur een showroom keuken op papier met totaal andere maten en ander budget!
Er is ons niet verteld dat we ins zo verplichten tot aankoop en ook niet dat we anders 3600 annuleringskosten zouden moeten betalen!
Dit is misleidende verkoop en dwaling!als wij dit wisten hadden we nooit getekend!ook heeft de verkoper ons de algemene voorwaarden niet laten lezen!
Huis gaat niet door wn geld is er niet!
3600 euro voor een keuken die niet eens besteld is en aangekocht is kan niet!
Ik begrijp dat wanneer wij een keuken op naat hadden laten maken met inmeten en alles erop enaan en je annuleert dat dat niet kosteloos kan maar wij hebben niks uitgekozen!
We zijn misleid en verwachten na talloze mails met telkens de keiharde antwoorden dat we gewoon moeten betalen en er verder nergens op word ingegaan dat het nu eindelijk wel netjes word opgelost en de overeenkomst die door misleiding tot stand is gekomen word vernietigd!
Ook werd gezegd dat de korting dir zondag zou aflopen en we daarom moesten tekenen en nu drie maanden verder is die korting er nig steeds?!
Het kan niet jullie bedoeling zijn eerlijke mensen op deze manier financieel zo in de oroblemen te brengen?!
Ik ga ervan uit dat dit nu eindelijk naar eercen geweten word opgelost!
Bv dank
Richard baltus

Als de overeenkomst die door misleiding tot stand is gekomen word onbonden,kosteloos

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer Baltus, Ik vind het erg vervelend dat deze situatie is ontstaan! Uw dossier is bij ons bekend en ik begrijp van mijn collega van de juridische afdeling dat zij intussen al met u in contact is hierover. Om miscommunicatie te voorkomen wil ik u dan ook vragen om het verdere contact via die weg te laten verlopen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht 1973attack

1 jaar geleden - Helaas gaat dat niet omdat die afdeling geen enkele moeite neemt om naar mijn standpunten te luisteren! Er word gezegd handtekening is handtekening en het feit dat die onder valse voorwendselen is verkregen maakt blijkbaar niet uit voor jullie?!ik heb een handtekening gezet onder een fictieve keuken uitgezocht door jullie verkoper! Nu 3600 annuleringskosten vragen voor een keuken die niet is besteld! Dit kan gewoon niet de bedoeling zijn

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 15 juni 2016 om 20:40 geantwoord

Beste meneer Baltus,

Via een ander platform heb ik begrepen dat u / uw partner intussen contact heeft gehad met de filiaal manager van Alkmaar en dat dit gesprek naar volle tevredenheid is verlopen. Dat is goed om te horen!

Ik ga er dan ook van uit dat ik deze klacht kan labelen als zijnde 'opgelost'. Als ik nog iets voor u kan betekenen dan hoor ik dit uiteraard graag.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 15 juni 2016 om 21:33 geantwoord

ik heb idd een goed gesprek gehad en de filiaal manager ging dit bespreken maar tot heden is het nog niet opgelost!
mijn vertrouwen in brugman is wel toegenomen en ik vertrouw
op een goede afloop!wanneer dat zo is laat ik het u zeker weten en ook andere op dit platform!

Alle klachten die gemeld zijn door 1973attack