Klacht: Misleidende reclame voorwaarde

op 15 februari 2018 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 16 februari 2018 om 15:13 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor je bericht en feedback.
Zoals gisteren telefonisch besproken is deze deal inderdaad in het weekend te gebruiken. Dit betreffende restaurant biedt elke weekendavond, tot en met het einde van deze deal, tussen de 30 en 65 plekken aan voor Social Deal gebruikers. Dat is heel erg veel voor een restaurant.

Bij populaire deals als deze boeken heel veel consumenten snel na aankoop om een plekje op het gewenste moment te bemachtigen; bij velen is dat het weekend. Deals bij Social Deal zijn altijd op basis van beschikbaarheid van de ondernemer. Er is nog meer dan voldoende plek zie ik.

Ik vind het heel erg jammer om te horen dat je tot op heden niet op het moment naar eerste keuze gebruik kunt maken van deze deal, en dat je ons hierop afrekent.

Wij als intermediair bedrijf doen elke dag ontzettend ons best om je zo goed mogelijk te helpen zover dit in onze macht ligt. Zoals aangegeven wordt er bij deze deal nog meer dan voldoende andere beschikbaarheid aangeboden bij deze deal voor 6 personen. Daarbij is de deal nog een hele tijd te gebruiken.
Natuurlijk hoop ik dat er snel alsnog een passende datum voor jou en jouw gezelschap beschikbaar is in de reserveerkalender. Wellicht komen er nog wel wat plekjes bij in het weekend of zijn er andere opties. Al zie ik dat je al een reservering hebt staan voor morgen.

Wanneer wij je kunnen helpen mag je altijd contact met ons opnemen. Ik hoop dan ook van harte dat wij snel een keer de kans krijgen je vertrouwen in Social Deal terug te winnen en dat je natuurlijk alsnog lekker kunt gaan genieten van deze mooie deal.

Rest mij niets dan je een hele fijne vrijdag en een mooi weekend te wensen.
Graag tot snel weer bij Social Deal en alvast eet smakelijk.

Groet,
Robin - Social Deal

Heeft op 16 februari 2018 om 15:24 geantwoord

Is geen oplossing. Alleen uitvluchten en smoesjes. Weer misleidend

Alle klachten die gemeld zijn door RuudReinders