Klacht: Misleidende reclame/te veel betaald

op 20 februari 2018 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Hr/Mevr,

Wij hebben naar u een mail gestuurd , wij hebben netjes antwoord van jullie gehad (Robin)
Wij zijn daarvoor op 29-01 door Stella gebeld dat ze binnen 1 week zouden reageren naar ons om tot een oplossing te komen.
(Gerard van Olst), tot op heden 20-2-’18, weer niks gehoord van Stella.

Dit is de 2x mail naar klacht.nl omdat we via de mail niet op beantwoorden kunnen klikken, dan komt de mail terug
mvgr. N.J.W. de Groot V.M. van der Post
(071 30100720

Als het met Stella is opgelost .

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Stella Fietsen in Nunspeet

7 maanden geleden - Geachte familie de Groot, Allereerst onze welgemeende excuses voor het feit dat u tot op heden nog geen reactie heeft gehad van ons. Ik zal morgen 21-2-2018 telefonisch contact met u opnemen via 0713010072 om de klacht(en) met te bespreken. Met vriendelijke groet, Bas Mostert Klanttevredenheidsmanager

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 21 februari 2018 om 17:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door njwdegroot