Klacht: misleidende reclame

op 28 januari 2014 over Cranenbroek in de categorie Tuin

adeens graan is in de aanbieding voor €6,25 per zak 25kg.
dus ik op 27jan 50km gereden naar dongen blijkt het art op te zijn. Vandaag 28jan eerst gebeld het was weer vollop aanwezig.Dus weer aan de reis begonnen ter plaatse 10 zakken in de kar maar bij de kassa werd ik terug gestuurd want ik mocht maar 5 zakken kopen. Ik zeg waar staat dat dan? nou dat stond dus nergens ook niet in de folder ook niet bij het borje met prijs van het art.Toen heb ik om de bedrijfsleider gevraagd die kwam mij na ruim een kwartier wachten vertellen dat ik inderdaad maar 5 zakken mocht kopen.Het zou een regel zijn van het hoofdkantoor.Maar volgens mij mag ik zoveel kopen als ik wil als er geen max aantal staat aangegeven. Ik heb nu inmiddels 200km gereden voor 5 zakken ardeens graan.

Ik zou al een heel eind tevreden zijn als ik in mijn gelijk gesteld zou worden. en de volgende keer mag kopen wat ik wil als er tenminste geen max aantal staat aangegeven.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cranenbroek

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kippenvoerhalen