Klacht: Misleidende reclame

op 25 januari 2018 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Op 21-10-2017 hebben wij 2 e-bikes fietsen gekocht, met inruil van onze 2 andere fietsen was er een actie van 2 x € 600,00 korting.
Totaal € 1200,00 korting. Stond pagina groot in de kranten en een affiche op het winkelraam geplakt. Op de rekening werd € 6198,00 voor de fietsen berekend,(Hoorde € 5400,00 te zijn) Dit laatste bedrag werd doorgestreept op de factuur!
Na onze opmerking over dit bedrag, kregen wij te horen dat de korting later werd verrekend. Dit is nooit gebeurd.
Wij hebben 4x een mail gestuurd naar Stella, 1x een aangetekende brief en 2 x naar de winkel geweest. Tot heden niks gehoord.
Ze zijn ook niet bij een Geschillen commissie aangesloten.

Als het probleem is opgelost d.w.z. als wij het te veel betaalde geld terug hebben gehad.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 21 februari 2018 om 17:17 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door njwdegroot