Klacht: Misleidende Promo acties om klanten te trekken

op 14 augustus 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samsung had 2 acties:
1) Qled actie binnen 6 weken een cadeau of cashback in mijn geval had ik gekomen voor €500 euro cashback
2) vaderdag actie €100 euro cashback

totaal zou ik binnen 6 weken €600 euro terug krijgen een week voor dat de 6 weken verstreken waren kreeg ik een mail dat door enorme drukte het nog eens met 3 weken kan duren!

inmiddels zijn 9 weken voorbij en als je ze dan mailt of belt of contact opneemt via messenger krijg je als antwoord.

“sorry meneer, ik kan hier niets aan doen u moet geduld hebben”

nou mijn geduld is op 9 weken om een bedrag over te maken kom op zeg we leven in 2017 niet in 2017 VC

Ik had voor samsung gekozen omdat ik dan iets goedkoper uit kwam dan voor een SONY TV maar achteraf had ik beter de SONY TV kunnen kopen want dit is gewoon een misleidende actie geweest om zo snel mogelijk zoveel mogelijk klanten bij andere tv producenten weg te halen.

Shame on you SAMSUNG inzake code 1828899 en code 1828856

Gewenste Oplossing:

voor 18 augustus mijn geld op mijn rekening dan zijn zelfs 10 weken in gegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gserban