Klacht: Misleidende prijzen op website

op 15 januari 2014 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Ik wilde een vlucht met hotel boeken van Amsterdam naar Krakau voor 4 personen. Ik had 3 leuke hotels gevonden, allemaal (incl. vlucht) voor rond de 350 Euro p.p.
Ik wilde de prijsoverzichten gaan printen om ze aan de andere 3 ter keuze voor te leggen, maar alle 3 de keren als ik naar “boeken” ging kreeg ik de melding dat de prijs gewijzigd was “terwijl ik aan het winkelen was”
De prijzen waren ineens verdubbeld, dus rond de 700 Euro en nog hoger p.p.!
Ik heb toen meteen een mail gestuurd naar Expedia met de melding dat ik dit gewoon misleiding vind en dat dat volgens de wet verboden is (nog geen antwoord gehad)
Toen ik enkele uren later aan een van de andere deelnemers van de reis wilde tonen dat de prijzen verdubbeld waren, bleek dat de oude prijzen nog steeds vermeld stonden, en je raad het al, toen ik zogenaamd een boeking ging doen was de prijs weer verdubbeld terwijl ik aan het winkelen was…..

Ik vind dat dit pure misleiding is en volgens mij is dat bij de wet verboden. Dus de oplossing: de juiste prijzen op de website tonen, en ze niet verdubbelen op het moment dat je gaat boeken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Globetrotter62