Klacht: Misleidende prijzen

op 12 maart 2020 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Ik koop vitrage voor 10€ per meter gratis gemaakt bij het afrekenen dacht ik al wat een hoop geld terwijl het gratis gemaakt wordt ,eenmaal thuis kijk ik de bon nog eens heel goed na en kom tot de conclusie dat er eigenlijk 10€ per m2 gerekend wordt dus mijn vitrage van kamer hoog koste geen 10 maar 30€ per meter terwijl je bij andere winkels de vitrage per strekkende meter koopt
En dan op TV maar beweren dat zij de goedkoopste zijn dit is in mijn ogen pure misleiding
Maar ja alles is betaald de orde is al verstuurd dus niets meer aan te doen dan krijg je op het moment van levering een mail dat er vertraging in de orde is de stof was op en moet nog geweven worden
Ik heb nog nooit zo n slechte service mee gemaakt als bij de kwantum

Als er op de prijskaartjes eerlijk komt te staan per m2 en niet per meter , en als de levertijd die al behoorlijk lang is vergeleken bij andere winkels dan ook daadwerkelijk nagekomen wordt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Con1bran