Klacht: Misleidende kortingsvoucher

op 01 juli 2019 over Nespresso in de categorie Koffie

Ook ik ontving de kortingsvoucher die geldig was vanaf 1 juli en stond op het punt 550 capsules te bestellen op de Nespresso site,; ruim voldoende voor de korting van € 30,. Op de voucher stond duidelijk: “let op: deze voucher is geldig van 1 juli tm 31 augustus 2019”.

Bij het afrekenen kon ik een kortingscode invullen, maar omdat ik deze code niet kon vinden op bovengenoemde voucher heb ik Nespresso gebeld.
De medewerker gaf direct toe dat de voucher verwarrend was, want in de kleine letters stond dat de aanbieding geldig was van 11 juni tm 23 juni 2019. Er waren meerdere klachten van consumenten binnen gekomen. Ik had gezien het aantal cupjes recht op € 30,— en al snel bood hij een korting van € 15,— aan. Uiteraard heb ik dit niet geaccepteerd.

Ik ben tevreden als ik voor het bestellen van ruim 400 capsules de € 30,— korting krijgt waar ik volgens de kortingsaanbieding recht op heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kip6666