Klacht: Misleidende informatie

op 13 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb twee weken geleden iets besteld bij de webshop van H&M daarbij werd vermeld dat dat de bestelling binnen 2 a 3 werkdagen bezorgd zou worden. Maar tot op heden nog niks mogen ontvangen maar wel hebben betaald, krijg zelfs niet een berichtje of e-mail voor eventuele vertraging of niet leverbaar! Vandaag klantenservice gebeld a 0,75 ct, eerst 7 minuten aan de lijn blijven hangen omdat het zo druk is haha natuurlijk allemaal boze klanten. Oorzaak was dat ik op de dag dat ik bestelde er iets fout is gegaan in het magazijn, ja vast! Als het goed is krijg ik mijn pakketje binnen enkele dagen, konden zij niet met zekerheid zeggen. Al met al vind dit misleidende informatie.

Als ik het pakketje binnenkrijg.
Als het zolang duurt stuur dan uit fatsoen even een mailtje of berichtje waarom het zolang duurt en laat de mensen niet in het ongewisse, dan heeft de klantenservice het ook een stuk rustiger.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janet48