Klacht: misleidende informatie

op 09 april 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag ca. 12u00 informeer ik via NS.nl naar de mogelijkheid om ’s avonds na 24u00 van Rotterdam Lombardijen naar Rotterdam Noord terug te reizen. De website van NS geeft aan dat om 00u24 en 00u54 een stoptrein naar Rotterdam CS vertrekt.

Om 00u20 kom ik op Rotterdam Lombardijen om de trein van 00u24 te nemen. Dan zie ik ( pas na inchecken! op het perron) dat er geen treinen meer rijden in verband met werkzaamheden. Er worden geen alternatieve vervoersmogelijkheden geboden. Ik ben dus gedwongen, met 61 jaar en een beperkte gezondheid, om naar huis te gaan lopen!!!! ruim 2, 5 uur!!!! NS laat haar reizigers bewust stikken!

Ik moet dus deels via geheel ongeschikte paden langs risicovolle wijken als Rotterdam Feijenoord en Rotterdam Centrum lopen.

Schandalig!

Gewenste Oplossing:

Een adequate compensatie voor het door mij ondergane leed en ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door esgigt