Klacht: Misleidende advertentie in huis-aan-huis folder

op 01 juni 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Zag in de AH folder van afgelopen week (week 22): ‘Perla koffie pads alle varianten 2 2 gratis’. Gisteren 2 2 (4 st.) Perla koffie pads gekocht met 56 pads per pak. Zag thuis dat ik de volle prijs moest betalen. Terug in de winkel bestudeerde ik samen met het meisje (16) achter de balie de folder: stond bij 36 pads i.p.v. 56 pads. De advertentie was alleen geldig voor 36 pads Perla VARIANTEN ( verschillende soorten koffie).56 pads is geen variant. Het voelt een beetje als het examen Nederlands vroeger op de Havo met tekstverklaren. Het gevoel van prettig winkelen is hierbij kompleet weggeslagen.
Ik heb mezelf belooft dit jaar niet meer naar Albert Heyn te gaan, ondanks dat het de enige supermarkt op ons dorp is. Dan maar km’s omrijden.

Voor een klant minder gaan ze de cryptogrammen in de folder echt niet wijzigen, als ze daarbij consessies moeten doen aan hun verdienmodel. Ik ben nu al tevreden met het van me af schrijven van deze klacht.
Tot volgend jaar.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eventjes