Klacht: Misleidende aanbieding

op 12 februari 2018 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Gisteren een vakantie naar gran canaria geboekt, krijg ik de melding dat ze contact met me opnemen!

Vandaag een mail, dat de vakantie 1200 euro duurder wordt omdat dit een oude aanbieding was en dit op de website nog niet was doorgevoerd, dit meen je toch niet? Geen compensatie niks! Internet staat vol met deze klachten, ik ga een klacht indienen bij de ANVR dit is gewoon klanten voor de gek houden! Misselijkmakend!

Voor de prijs die mij is aangeboden op vakantie!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 12 februari 2018 om 12:19 geantwoord

Beste mevrouw Schuurkamp,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

De prijzen voor Appartement Roca Verde hebben per ongeluk verkeerd op onze website gestaan afgelopen weekend. Volgens de ANVR voorwaarden (Artikel 4, lid 4.3) mogen wij binnen 24 uur na boeking het aanbod herroepen mits u de vakantie heeft kunnen reserveren. U heeft geprobeerd deze vakantie te boeken, maar u kreeg in stap 3 van het boekingsproces een foutmelding. Dit vanwege de foutieve prijzen. Hierdoor kon u de vakantie niet reserveren en heeft u uw gegevens voor ons achtergelaten waardoor wij u de eerstvolgende werkdag hierover konden informeren.

Uiteraard betreuren wij de situatie, maar helaas kunnen wij de vakantie naar Gran Canaria niet aanbieden tegen de prijs van 249,- euro per persoon. De juiste prijzen heeft mijn collega per mail aan u doorgegeven.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Team webcare Sunweb

Heeft op 12 februari 2018 om 12:21 geantwoord

Ik vind het nog steeds waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door Jannetje85