Klacht: Misleidende aanbieding

op 21 september 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

Misleidende aanbieding Brabants Dagblad!
Gisteren ontving ik een een aanbieding van het B.D., “speciaal voordeel voor u als abonnee”
De optie “vervolgkorting voor Max. 3 jaar, waarmee uw voordeel kan oplopen tot ruim € 120,= t.o.v. de reguliere abonnementsprijs” klonk mij als muziek in de oren! Een snelle rekensom wees uit dat dit voor ons op een korting van € 122,10 zou neerkomen. Het gaat, volgens de aanbieding om 11% korting en het huidige kwartaalbedrag is € 92,50!
De kleine lettertjes op de antwoordkaart geeft echter een maandbedrag van € 28,50 aan. Dat komt in 3 jaar tijd neer op een korting van € 84,=!? In gesprek met de klantenservice heb ik deze discrepantie aan de orde gesteld en aangegeven graag gebruik te maken van het beloofde voordeel… Volgens de medewerkster zou er uitgegaan zijn van de losse verkoopprijs, hetgeen dus niet overeen komt met de belofte in de brief.
Verder viel hier niet over te praten, het was niet anders…
Zeer kwalijk dat het B.D. haar vaste abonnees zo denkt te kunnen misleiden. Mocht iemand van het B.D. dit op zijn/haar fatsoen willen nemen: we verlengen graag met 3 jaar, indien we de beloofde 11% korting op onze huidige abonnementsprijs krijgen!
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie!

Gewenste oplossing: 11% korting op de huidige abonnementsprijs, zoals de aanbieding luidt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht S.A.M. van der Put

2 maanden geleden - Erg jammer dat het B.D. hier niet op gereageerd heeft en de klacht niet in behandeling wil nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.A.M. van der Put