Klacht: Misleidend verhaal aan de telefoon en ook nog eens aan een minderjarige

op 02 december 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriendin kreeg in eens een herrinerings aanmaning in de bus van crowncard.
Ze hebben een minderjarige misleid en sturen een mail met misleidende verwoordingen.

Nu kreeg ze een herrinerings aanmaning in de bus
Terwijl er nooit een eerste herrinering gestuurd is.
Ook is er duidelijk aangegeven dat. Men eerst alleen wat informatie hier over wou en er is geen contract afgesloten. Ook kan dit niet door een minderjarige. Dus dit is wettelijk gezien al een grote fout van crowncard. Aangezien er nu al mega veel klachten liggen. Over crowncard moet er nu snel iets gebeuren in deze misleidende zaak crowncard.

Gewenste Oplossing:

Dat crowncard het gehele bedrag van €99,-- intrekt
En hun misleidende verhaaltjes stopt.
Om op een valse mannier mensen geld af te troggelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

20 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

Alle klachten die gemeld zijn door HAMSTER74